Доброго дня. Звертаюсь до вас з проханням , допомогти мені повернути з інтернет магазину Розетка власні кошти . Я замовила на їхньому сайті телефон ZTE Blade AF3 Black ( № РО33600802)
18,03,16 я отримала товара , при перегляді дома було виявлено , що товар несправний . У телефона спрацьовували клавіши звуку самі по собі , також звук вмикався при натискані кнопки віключення та знімання фото. Вмикався “безопасний режим ” не зрозуміло по якій причині. Я звернулась на розетку , щоб мені замінили на якісний товар. Розетка порекомендували звернутись на точку видачі і там залишити товар , який доставлять їм. Товар я передала 21,03,16.
25,03,16 мені прийшло повідомлення , що товар доставлений
7,04,16 мені зателефонували і сказали , що телефон відремонтували ( визнали , що він був не справний , але повертають відремонтований телефон). На що я попросила замінити мені товар на якісний або повернути кошти. Але мені відмовили . Через 2 тижні вони сказали , що на телефонф виявлені подряпинки. ( телефон був у мене 2 дня , він не падав і ніхто його не дряпав ). Я відмовляюсь забирати відремонтований телефон , так як я не згідна з тим , що він був пошкоджений і в ,тому що він несправний не моя винна. При купівлі мені не надали акт про перевірку телефону на справнісь . Це не перший випадок , коли цей магазин продає товар , а при не справності спирається на те що там є подряпинки . Що мені робити ? Як повертути кошти?
26