Е-аудит може запрацювати з 2025 року

28.10.2021 Переглядів: 5

28 жовтня на черговому засіданні Кабмін схвалив рішення що були попередньо розроблені Мінфіном до податкового кодексу “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” які стосуються впровадження електронних перевірок (е-аудиту) 

 

Зміни стосуються зокрема правил подачі даних до органів ДПС про:

  • наявність та стан активів 
  •  зміни у фінансово-господарському стані платника податків у вигляді стандартного аудиторського файла (SAF-T) протягом 60 календарних днів

 

Нові правила подачі звітності почнуть діяти з січня 2025 року для великих платників податків, а для платників ПДВ з січня 2027 року. Також передбачається відповідальність за несвоєчасне подання звітності, а також за наявність помилок у стандартному аудиторському файлі 

 

Метою впровадження нових правил подання звітності є зокрема: 

  • підвищення швидкості та ефективності перевірок
  • мінімізація податкових правопорушень 
  • оптимізація підходів на перевірочному етапі 
  • мінімізація контактів з контролюючими органами
  •  

Читайте також:

Верховна Рада підтримала законопроект щодо оподаткування підприємницької діяльності електронних резидентів

Хто такий Монастирський